Ett helt nytt hem blev det...


Äntligen är allt klart i hemmet.
Har bara massor av saker som ska säljas som jag ska ner i källaren med tills de köpes.

Monterat upp spegeln på väggen.
Där stolen står kommer ett ” akrivskåp” att stå när H och jag har hämtat det. Med ett mindre glasskåp ovanpå när jag finner ett.





Hyllan har kommit upp i hobbyrummet. Mina fina samling av äldre leksaker pryder den.



Jag är ingen samlare av leksaker men hittar jag något som känns bra i magen då köper jag det. 

Äntligen kan jag sitta vid bordet...

Uppsalaekeby Iittala Kay Bojesen 50-tals porslin

Badrummet är nu stort och rymligt igen för tvättmaskinen gick sönder och är slängd på återvinningen.
Skogens tema här inne...

Jag villl hjärtligt tack H för allt stöd och hjälp.




Köket har fått en jätteyta att vistas i. Perfekt när Hilma börjar att gå.


















Populära inlägg