Konstutställning och loppisfyndat!


Igår fick det bli en sväng till birsta för ärenden.
Verkligen höstlöv överallt nu.

Min konstbild för dagen ” banan i sopkorgen”

Gick på en konstrunda på Cupolen och fastnade bara för tre objekt som jag ej fotograferade tyvärr men visar er denna som har prislsppen 18.000kr.... och jag skulle inte ens ta den gratis men smaken är som baken delad och så även prislapparnas värderingar!

Gjorde ett fynd på Myrorna denna coola böjbara adhd pryl. Älskar färgerna och designen. Jädra frän inredningsdetalj.

Och så fyndadd jag splitt nya Fridstadsbyxor för endast 85kr!!!!

Med möjlighet att stoppa in skydd till knäna hur bra är inte det?!



Jag köpte ram till teckningen av kol och blyerts på mitt barnbarn som snart kommer. Det blev bra!

Sen har jag tecknat och övat mig hela dagen. Anser att jag blir bättre och bättre på tecknings kvalitéts utförande. Hoppas det iaf.
När jag kollade på konsten på galleriet idag blev jag besviken att inget tilltalade mig starkt. Jag blev noll imponerad och jag tyckte att jag lätt kunna varit med där med många av mina målningar som jag har i källaren och mina teckningar.

Vägkryss i fjällen.





Friheten i skogen.















Populära inlägg