Polisanmälan är gjord!


Jag gav mig ut på ärenden på birsta. Såg ut så här tråkigt grå.
Ändå stod en man och visade sitt kön och runkade i P-huset på birsta. 
Jag fick bra signalement och ringde polisen på plats när vedebörande såg att jag ringde.
Sådant beteende är inte ok.
Mina tankar gick till barn ungdomar som ofta går förbi just där. Jag blev jättearg men behöll lugnet och valde att ringa polisen bums och visade honom att jag gjorde det.
Polisen kom och jag fick åka med runt i birsta för att jaga denna mannen eftersom jag minns hans utseende bra.
Tyvärr hann han dra sig undan. Vi var många som letade flera bilar och väktare på birstaområdet.
Men ser jag vederbörande igen då ringer jag igen.
Sexuelltofredande blev min anmällan.
Jag tog inte illa vid mig men blir orolig för barns skull.
Därför är det viktigt att det reggas i polisens system och speciellt med tanke på att vederbörande visat sig på andra platser med samma / liknande signalement som jag uppgav.




Populära inlägg