Lite svep på inredningen hemma...


Flamigon är från butiken TGR. Cool pryl tycker ju jag då. Jag gillar att mixa nytt gammalt och coolt!

Olika ramar ger effekt och fångas upp i en " röd" tråd med guld och orange.

Påfågelöga ... jag försökte rädda den igår ute men idag fann jag den död. Den va slö och det var väl dax att lämna jorden.

Khäler granarna är favoriter...precis som räven och jag vet att det finns fler i olika storlekar. 

Brädorna ingår i vår inredning när vi inte åker på dem vill säga:)

Hängsparrisen frodas och jag hoppas att den ska trivas i hallen i vinter. Kanske får fixa en belysning till den.

Ikealampan är grymt snygg som ytterkruka istället.

Rensat på balkongen idag och plockar in växter ifrån blåst och kyla. Det är verkligen höst tidigt.

Jag blev verkligen kall idag en mysstund under min virkade filt känns som viktigt.

Open jag gillar färg! Vi gillar färg!

Populära inlägg