Phu... vilken dag!


Kärlek hela morgonen... på med kläder och iväg till sjukhuset på samtal.

Påpälsad för jag gick ju hem....

Fuck off till Lindgården!!!! Idag insåg jag hur illa behandlad jag verkligen var när jag jobbade där för snart tio år sedan. Skitställe i alla fall avdelningen jag jobbade på.
Jag har varit en gisslan och utnyttjad av högre makter. Fy fan!!! 
Nu efter dagens samtal ska jag gå vidare och lägga Lindgården inkl personal bakom mig.

Från sjukhuset ner till Skönsberg i raskt tempo till Erikshjälpen för att fynda pyssel.

Snygg konst pryder ett av husen det gillas:)

När jag väl landat med jobbiga tankar så fyllde jag på med energi för att gå 9 km till. Koffein är något jag brukar välja bort i Nocco men sambon köpte fel det fick slinka i mig ändå.

Hm skratt ja ni!!! Allt finns;););)

900kr sjukt sugen på den har ju bara tre maskiner hemma. Skratt!

Den gröna är magisk... ååå ge mig större hem snälla tomten!

11.27 km inte illa pinkat idag i kylan.

Ett hett tips posten bjuder på julkort. Jag tog dem till mig själv för jag gillar motiven.

Dagens kap: Bakkavlar 2st Stråbock gran ängel medicinburk och ett träfat som ska målas:) Toppnöjd!! 
Trevlig kväll hör ni! Kram

Populära inlägg