Bara sådär.. 12 år och en evig kämpan!


ADHD någon bokstav har jag fel eller mer av i alla fall!! Jag är inte som andra helt klart...vilket gör mitt liv väldigt komplicerat.

Doftljus in förskaffade jag idag den slank med i korgen på Dollars. Härlig doft av lemon. En myskänsla som jag söker.. jag hittar sällan myskänslan nu förtiden.

Hjärtligt gott jag fick sambons hjärtchips<3...,

Ett bord dukat för två... tacoafton. Vi reflekterar över alla 12 år vi haft tillsammans ( igår den 17/4) . Hårda tuffa år med mycket sorg, sjukdommar och elände. Pengar,  jobb allt jävla skit som slitit på oss men ändå håller vi ihop. Öppna sinnen, öppet hjärta kärlek till många och vi delar livets mening. Inte många av våra drömmar har slagit in. men vi trevar oss fram. Vi får ofta ta varandra i hand och acceptera konstant.

Populära inlägg