Festen som går till historien!!!!


Det tog tid innan de tordes ringa på.. de undrade nog vad " Bruno" gjorde på dörrhandtaget:) Bus!!!

Vackra tulpaner fick jag:)

Jag fick också igång gänget med en massa annat tok! Elinore

Bagely var i himmelriket;) Fanny

Mat och goda drycker!

En annan fin present, tvålar i zinkask fick jag av Minna som inte vill vara med på bild.

Stenen passar fint in inhandfatet med de andra stenarna.

Älskar tulpaner verkligen:) Lycka att få så vackra blommor.

Glasen var uppradade och vattnet påfyllt. Varannan vatten..

Minnas efterrätt var grymt god.

Vi hade så jävla kul... livet verkligen:) Malin ska vara seriös men inte jag:) Hahaha

Elinore letar son dricka.., alltså vi garvade gott åt den svanken. Super trevlig fest jag känner mig topp nöjd.

Populära inlägg