Mina loppis fynd!



Inviger skålen från Gustavsberg till middagen idag.


Min gåva till min fina mor som hon ska få när vi ses. Hoppas hon gillar den.
Den kan hänga på väggen eller stå upp. Den kommer att stå fint i hennes " heliga, andliga skåp".


Denna fick jag av Mats...;) Tackar!


Vacker Jugendmönster


Den är tryckt 1905


Mysigt lås tycker jag.


Industrilampa helt i min smak. Gul dessutom!


Denna hittade Ulrika åt mig;) Visst är den underbar!?


Min mor har en brun, detta är ett måste i var mans kök tycker hon. När du reder din sås.


Perstorp har gjort bra prylar och designer så jag ska testa;)


Jag är svag för gräddsnäckor...


Färgen och slitaget föll jag för,)


Iittala snapsglas kan ju bli en fin liten vas...


Vackra glasfat till tårtan


Min nya favorit kopp. När jag dricker kaffe i den så kommer jag att tänka på Elin garenterat.


Fågelmotiv är inte fel. Koppen är Engelsk.


För ett tag sedan köpte jag en dam i glas åt en vän. Denna ska en annan vän få;)
Perfekt gåva till en naturist.( A blir super glad;)


En kul udda grej...
Jag vill tillägga att jag inte KAN åka på loppis med Ulrika utan att hitta fynd!!!!

Populära inlägg