God Jul band!

Jag köpte tre meter av Elisabeths fina band som hon hade tagit hem i butiken.
Något annat hade jag inte råd med och inte plats med heller....
Men ni ska veta vad mycket jag vill ha där:) Jag tycker att mina glasbyttor blev fina.

Loppis ljusstaken är på plats.


Jag fick karva i ljusen för måtten i hållarna är väldig små.


Eftersom katten är galen i amaryllisar så är det bäst att ha dem i vas. Annars så går de av när hon ska nosa på dem.


Vår lilla mini gran, jag skulle vilja testa och köpa en liten gran, en sådan där som jag fick av mor förra året. Tyvärr så dog den rumsgranen. Kanske blir ett nytt försök om jag hittar till rätt pris. (Ni vet en sådan där som är rak med raka grenar rakt ut, den är ju inte lik en gran ens.)


I denna burken bor det små äpplen...

Populära inlägg