Vår midsommar var toppen!

Tack för att ni finns underbara människor!
Vacker natt vy!
Erik och Olle två busiga killar;)
Så här kan man hitta folk sovandes dagen efter...
Förre årets krans och årets krans.
Färdkost på strand promisen som vanligt.
Lena och jag tänka att vi har gått uska utbildningen tillsammans i två år.
Erik Jag olle
Boccia med hutt för vuxna.....
Erik var det läääänge sen jag såg så vi tog igen lite mys tid.
Jag har några vänner jag aldrig är blyg med om jag säger så.
Sand i botten är OK så länge det inte kommer sand i.....
Tobbe /Erik hade Gul boll och vann några kast vilket innebar: dricka Southern Comfort som smakar rävgift banne mig.
Vampyrer fram på morgonkvisten O yes, always!
Ja jag vet inte vad vi sysslar med men det är ju de som är så befriande skönt att kunna vara hur som helst och må jävligt gått!
Radar pippiparet jag och minis;)
Pipor som doftar gott och håller myggen borta.

Populära inlägg