Gamla Gården Sundsvall!







Tobbe!



Solglitter...


Sandra serverar kaffe....


Skylten ute vid vägen!


Så här ser Sandras vackra hus ut;)





Jag som älskar burkar blir ju bra sugen på dessa...


Hög mysfaktor!


Hjärtramarna är nog nya till butiken och passar perfekt till alla hjärtans dag,)


Tänk er denna med en bit ost i....så fint;)





Ursöt vagn 



Otroligt gott som lunch på en söndag....



Vi ser vårat fönster genom Sandras fönster;)


Får jag presentera Sandra som äger det vackra huset och butiken Gamla Gården!Tusen tack för fikat idag Sandra! 



Jag undrar så om det spökar i huset,,,,



Kaffetåren den bästa äro......



Silver är vackert och ger ljus i ett rum tycker jag.




Fina disk handdukar behövs alltid;) 





Min sambo Tobias och min absolut bästa vän i livet!




Det finns gott om stilleben som Sandra ändrar och byter ut ibland.
Hoppas att ni gillar det ni ser;) Jag tycker att det var roligt att fota även denna gången hos Sandra.

Populära inlägg